Zásady ochrany osobních údajů

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
INTERNETOVÉHO OBCHODU NABYTKOVESNY.CZ

OBSAH:

    1. OBECNÁ USTANOVENÍ
    2. DŮVODY PRO ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ
    3. ÚČEL, ZÁKLAD, DOBA TRVÁNÍ A ROZSAH ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
    4. PŘÍJEMCI ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
    5. PROFILOVÁNÍ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
    6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ
    7. SOUBORY COOKIE, ÚDAJE O POUŽÍVÁNÍ A ANALYTICKÉ ÚDAJE V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
    8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 
1.  OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1.              Tyto zásady ochrany osobních údajů internetového obchodu mají pouze informativní charakter, což znamená, že nepředstavují zdroj povinností pro příjemce služeb nebo zákazníky internetového obchodu. Zásady ochrany osobních údajů obsahují především pravidla týkající se zpracování osobních údajů Správcem v Internetovém obchodě, včetně důvodů, účelů a rozsahu zpracování osobních údajů a práv subjektů údajů, jakož i informace o používání souborů cookie a analytických nástrojů v Internetovém obchodě.
1.2.             Správcem osobních údajů shromážděných prostřednictvím internetového obchodu je společnost RADOSŁAW GAŁUSZKA, provozující podnikatelskou činnost pod názvem REXO RADOSŁAW GAŁUSZKA, zapsaná v Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti Polské republiky, vedené ministrem hospodářství, která má: adresu sídla a adresu pro doručování: ul. Grażyńskiego 40, 43-300 Bielsko-Biała, NIP 9372568612, REGON 243128163, e-mailová adresa: kontakt@nabytkovesny.cz – dále jen „Správce“ a současně je Poskytovatelem služeb internetového obchodu a Prodávajícím.
1.3.              Osobní údaje v Internetovém obchodě jsou Správcem zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy, zejména v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) – dále jen „RODO“ nebo „Nařízení RODO“. Oficiální znění nařízení RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
1.4.              Používání internetového obchodu včetně nákupů je dobrovolné. Stejně tak je dobrovolné i související poskytnutí osobních údajů Zákazníkem nebo Klientem, který využívá Internetový obchod, až na dvě výjimky: (1) uzavření smluv se Správcem – neposkytnutí osobních údajů nezbytných pro uzavření a plnění Kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování Elektronických služeb se Správcem v případech a v rozsahu uvedeném na webových stránkách Internetového obchodu a v Provozním řádu Internetového obchodu a v těchto Zásadách ochrany osobních údajů má za následek nemožnost uzavření takové smlouvy. Poskytnutí osobních údajů je v takovém případě smluvním požadavkem a pokud chce subjekt údajů danou smlouvu se Správcem uzavřít, je povinen požadované údaje poskytnout. Rozsah údajů potřebných k uzavření smlouvy je vždy předem uveden na webových stránkách internetového obchodu a v obchodních podmínkách internetového obchodu; (2) zákonné povinnosti Správce – poskytnutí osobních údajů je zákonným požadavkem vyplývajícím z obecně závazných právních předpisů, které Správci ukládají povinnost zpracovávat osobní údaje (např. zpracování údajů pro daňové či účetní účely), a neposkytnutí těchto údajů znemožní Správci tyto povinnosti plnit.
1.5.              Správce dbá zejména na ochranu zájmů osob, jejichž osobní údaje zpracovává, a zejména je odpovědný a zajišťuje, aby údaje, které shromažďuje, byly: (1) byly zpracovávány zákonným způsobem; (2) byly shromažďovány pro stanovené, legitimní účely a nebyly dále zpracovávány způsobem, který je s těmito účely neslučitelný; (3) byly věcně správné a přiměřené vzhledem k účelům, pro které jsou zpracovávány; (4) uchovávány ve formě umožňující identifikaci subjektů údajů po dobu ne delší, než je nezbytné k dosažení účelu zpracování; a (5) zpracovávány způsobem, který zajišťuje náležité zabezpečení osobních údajů, včetně ochrany před neoprávněným nebo protiprávním zpracováním a před náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením, a to prostřednictvím vhodných technických nebo organizačních opatření.
1.6.              S ohledem na povahu, rozsah, kontext a účely zpracování a na riziko různě pravděpodobného a závažného porušení práv nebo svobod fyzických osob správce zavede vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil, že zpracování probíhá v souladu s tímto nařízením, a aby to byl schopen prokázat. Tato opatření se podle potřeby přezkoumávají a aktualizují. Správce uplatňuje technická opatření, aby zabránil získání a změně elektronicky předávaných osobních údajů neoprávněnými osobami.
1.7.              Všechna slova, slovní spojení a zkratky uvedené v těchto zásadách ochrany osobních údajů a začínající velkým písmenem (např. Prodávající, Internetový obchod, Elektronická služba) se chápou v souladu s jejich definicí uvedenou v Pravidlech a provozním řádu Internetového obchodu, které jsou k dispozici na stránkách Internetového obchodu.

2.  DŮVODY PRO ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ

2.1.              Správce je oprávněn zpracovávat osobní údaje, pokud je splněna jedna nebo více následujících podmínek: (1) subjekt údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více stanovených účelů; (2) zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro přijetí opatření na žádost subjektu údajů před uzavřením smlouvy; (3) zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti správce; nebo (4) zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce nebo třetí strany, s výjimkou případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů, které vyžadují ochranu osobních údajů, zejména pokud je subjektem údajů dítě.

2.2.              Zpracování osobních údajů Správcem vyžaduje v každém případě existenci alespoň jednoho z důvodů uvedených v bodě. 2.1 Zásad ochrany osobních údajů. Konkrétní důvody zpracování osobních údajů Příjemců služeb a Zákazníků internetového obchodu Správcem jsou uvedeny v dalším bodě Zásad ochrany osobních údajů – s odkazem na daný účel zpracování osobních údajů Správcem.

 

3. ÚČEL, ZÁKLAD, DOBA TRVÁNÍ A ROZSAH ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

3.1.              Účel, základ, doba a rozsah a příjemci osobních údajů zpracovávaných Správcem vyplývají vždy z činností, které příslušný Zákazník nebo Klient v Internetovém obchodě provádí. Pokud se například Zákazník rozhodne pro nákup v Internetovém obchodě a zvolí osobní odběr zakoupeného Produktu namísto doručení kurýrem, budou jeho osobní údaje zpracovávány za účelem plnění uzavřené Kupní smlouvy, ale nebudou již zpřístupněny dopravci, který doručení jménem Správce provádí.
3.2.              Správce může v internetovém obchodě zpracovávat osobní údaje pro následující účely, z následujících důvodů, po následující období a v následujícím rozsahu:

Účel zpracování údajůPrávní základ pro zpracování a doba uchovávání údajůRozsah zpracování údajů
Plnění kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování elektronické služby nebo přijetí opatření na žádost subjektu údajů před uzavřením výše uvedených smluv.Čl. 6 odst. 1 písm. b) nařízení RODO (plnění smlouvy)

Údaje se uchovávají po dobu nezbytnou k plnění, ukončení nebo jinému zániku uzavřené smlouvy.

Maximální rozsah: jméno a příjmení; e-mailová adresa; kontaktní telefonní číslo; doručovací adresa (ulice, číslo domu, číslo bytu, PSČ, město, země), adresa bydliště/podniku/sídla (pokud se liší od doručovací adresy).

V případě Příjemců služeb nebo Klientů, kteří nejsou spotřebiteli, může Správce dodatečně zpracovat název společnosti a daňové identifikační číslo (DIČ) Příjemce služeb nebo Klienta.

Uvedený rozsah je maximální – například v případě osobního odběru není nutné uvádět doručovací adresu.

Přímý marketingČl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO (oprávněný zájem správce).

Údaje se uchovávají po dobu existence oprávněného zájmu Správce, nejdéle však po dobu promlčení nároků vůči subjektu údajů v souvislosti s podnikatelskou činností Správce. Promlčecí lhůta se řídí ustanoveními právních předpisů, zejména občanského zákoníku (základní promlčecí lhůta u nároků souvisejících s výkonem podnikatelské činnosti je tříletá, u kupní smlouvy dvouletá).

Správce nesmí zpracovávat údaje pro účely přímého marketingu v případě, že subjekt údajů vznese účinnou námitku.

E-mailová adresa
MarketingČl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení RODO (souhlas)

Údaje jsou uchovávány, dokud subjekt údajů neodvolá svůj souhlas s dalším zpracováním pro tento účel.

Jméno, e-mailová adresa
Vyjádření zákazníka kuzavřené kupní smlouvěČl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení RODO

Údaje jsou uchovávány, dokud subjekt údajů neodvolá svůj souhlas s dalším zpracováním pro tento účel.

E-mailová adresa
Vedení daňových knihČlánek 6 odst. 1 písm. c) nařízení RODO ve spojení s článkem 86 § 1 daňového řádu, tj. ze dne 17. ledna 2017. (Sbírka zákonů z roku 2017, položka 201)

Údaje se uchovávají po dobu, kterou správci ukládá zákon o vedení daňové evidence (do uplynutí promlčecí lhůty daňové povinnosti, pokud daňové zákony nestanoví jinak).

Jméno a příjmení; adresa bydliště/podnikání/sídla (pokud se liší od doručovací adresy), název společnosti a daňové identifikační číslo (DIČ) zákazníka nebo klienta.
Stanovení, uplatnění nebo obhajoba nároků, které může správce uplatnit nebo které mohou být uplatněny vůči správci.Čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO

Údaje se uchovávají po dobu existence oprávněného zájmu Správce, nejdéle však po dobu promlčení nároků vůči subjektu údajů v souvislosti s podnikatelskou činností Správce. Promlčecí lhůta se řídí ustanoveními právních předpisů, zejména občanského zákoníku (základní promlčecí lhůta u nároků souvisejících s výkonem podnikatelské činnosti je tříletá, u kupní smlouvy dvouletá).

Jméno; kontaktní telefonní číslo; e-mailová adresa; doručovací adresa (ulice, číslo domu, číslo bytu, PSČ, město, země), adresa bydliště/podnikání/sídla (pokud se liší od doručovací adresy).

V případě Příjemců služeb nebo Klientů, kteří nejsou spotřebiteli, může Správce dodatečně zpracovat název společnosti a daňové identifikační číslo (DIČ) Příjemce služeb nebo Klienta.

4. PŘÍJEMCI ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

4.1.              Pro řádné fungování internetového obchodu, včetně plnění uzavřených kupních smluv, je nezbytné, aby správce využíval služeb externích subjektů (např. poskytovatele softwaru, kurýra nebo zpracovatele plateb). Správce využívá pouze služeb takových zpracovatelů, kteří poskytují dostatečné záruky zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby zpracování splňovalo požadavky Nařízení RODO a chránilo práva subjektů údajů.
4.2.              K předávání údajů Správcem nedochází vždy a ne všem příjemcům nebo kategoriím příjemců uvedeným v zásadách ochrany osobních údajů – Správce předává údaje pouze tehdy, je-li to nezbytné pro naplnění daného účelu zpracování osobních údajů, a pouze v rozsahu nezbytném pro jeho naplnění. Například pokud zákazník využije osobní odběr, nebudou jeho údaje předávány dopravci spolupracujícímu se Správcem.
4.3.              Osobní údaje příjemců služeb a zákazníků internetového obchodu mohou být zpřístupněny následujícím příjemcům nebo kategoriím příjemců:

  • pdopravci/speditéři/kurýrní zprostředkovatelé – v případě, že Zákazník využije způsob doručení Produktu v Internetovém obchodě prostřednictvím pošty nebo kurýrní služby, zpřístupní Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému dopravci, speditérovi nebo zprostředkovateli, který zásilku jménem Správce realizuje, a to v rozsahu nezbytném pro dokončení doručení Produktu Zákazníkovi.
  • subjekty provádějící platby elektronickou nebo kreditní kartou – v případě Zákazníka, který v Internetovém obchodě využívá způsob platby elektronickou nebo kreditní kartou, zpřístupní Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému subjektu provádějícímu výše uvedené platby v Internetovém obchodě na příkaz Správce v rozsahu nezbytném pro zpracování platby provedené Zákazníkem.
  • poskytovatel systému průzkumu veřejného mínění – v případě Zákazníka, který souhlasil s vyjádřením svého názoru na uzavřenou Kupní smlouvu, zpřístupní Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému subjektu, který z pověření Správce poskytuje systém průzkumu veřejného mínění na Kupní smlouvy uzavřené v Internetovém obchodě, a to v rozsahu nezbytném pro vyjádření názoru Zákazníka prostřednictvím systému průzkumu veřejného mínění.
  • poskytovatelé služeb, kteří Správci dodávají technická, IT a organizační řešení umožňující Správci provozovat jeho podnikatelskou činnost, včetně Internetového obchodu a Elektronických služeb poskytovaných jeho prostřednictvím (zejména poskytovatelé počítačového softwaru pro provoz Internetového obchodu, poskytovatelé e-mailu a hostingu a poskytovatelé softwaru pro řízení podniku a technickou podporu Správce) – Správce zpřístupní shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému poskytovateli jednajícímu jeho jménem pouze v případě a v rozsahu nezbytném pro naplnění daného účelu zpracování údajů v souladu s těmito Zásadami ochrany osobních údajů.
  • poskytovatelům účetních, právních nebo poradenských služeb, kteří Správci poskytují účetní, právní nebo poradenskou podporu (zejména účetní kancelář, advokátní kancelář nebo inkasní agentura) – Správce zpřístupní shromážděné osobní údaje Klienta vybranému poskytovateli jednajícímu jeho jménem pouze v případě a v rozsahu nezbytném pro dosažení daného účelu zpracování údajů v souladu s těmito Zásadami ochrany osobních údajů.

5.  PŘÍJEMCI ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

5.1.             Nařízení RODO ukládá správci povinnost poskytovat informace o automatizovaném rozhodování, včetně profilování podle čl. 22 odst. 1 a 4 nařízení RODO, a přinejmenším v těchto případech příslušné informace o způsobech takového rozhodování, jakož i o významu a předpokládaných důsledcích takového zpracování pro subjekt údajů. S ohledem na to správce v této části zásad ochrany osobních údajů poskytuje informace o možném profilování.
5.2.             Správce může v Internetovém obchodě používat profilování pro účely přímého marketingu, ale rozhodnutí, která Správce na jeho základě činí, se netýkají uzavření nebo odmítnutí Kupní smlouvy nebo možnosti využití Elektronických služeb v Internetovém obchodě. Důsledkem využití profilování v Internetovém obchodě může být například poskytnutí slevy, zaslání slevového kódu, připomenutí nedokončeného nákupu, zaslání nabídky Produktu, který může odpovídat zájmům či preferencím osoby nebo nabídka lepších podmínek oproti standardní nabídce Internetového obchodu. Navzdory profilování je na svobodném rozhodnutí osoby, zda chce využít takto získanou slevu nebo lepší podmínky a provést nákup v Internetovém obchodě.
5.3.              Profilování v internetovém obchodě zahrnuje automatickou analýzu nebo předvídání chování osoby na webových stránkách internetového obchodu, např. přidáním konkrétního výrobku do košíku, prohlížením stránky konkrétního výrobku v internetovém obchodě nebo analýzou předchozí historie nákupů v internetovém obchodě. Podmínkou takového profilování je, že Správce má k dispozici osobní údaje dané osoby, aby jí mohl následně zaslat např. slevový kód.
5.4.             Subjekt údajů má právo nebýt předmětem rozhodnutí, které je založeno výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, a které má pro subjekt údajů právní účinky nebo se jej podobně významně dotýká.

6.  PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1.             Právo na přístup, opravu, omezení, výmaz nebo přenositelnost – subjekt údajů má právo požadovat od správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz („právo být zapomenut“) nebo omezení zpracování, má právo vznést námitku proti zpracování a má právo na přenositelnost svých údajů. Podrobné podmínky pro uplatnění výše uvedených práv jsou uvedeny v článcích 15-21 nařízení RODO.
6.2.             Právo kdykoli odvolat souhlas – osoba, jejíž údaje správce zpracovává na základě výslovného souhlasu (na základě čl. 6 odst. 1 písm. a) nebo (čl. 9 odst. 2 písm. a) nařízení RODO, má právo souhlas kdykoli odvolat, aniž by byla dotčena zákonnost zpracování provedeného na základě souhlasu před jeho odvoláním.
6.3.             Právo podat stížnost u dozorového úřadu – osoba, jejíž údaje správce zpracovává, má právo podat stížnost u dozorového úřadu způsobem a postupem stanoveným v ustanoveních nařízení RODO a českých právních předpisů, zejména zákona o ochraně osobních údajů.
6.4.             Právo vznést námitku – Subjekt údajů má právo kdykoli vznést námitku – z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. e) (veřejný zájem nebo úkoly) nebo f) (oprávněný zájem správce), včetně profilování na základě těchto ustanovení. V takovém případě již správce nesmí tyto osobní údaje zpracovávat, ledaže prokáže existenci závažných oprávněných důvodů pro zpracování, které převažují nad zájmy, právy a svobodami subjektu údajů, nebo důvodů pro určení, výkon nebo obhajobu nároků.
6.5.             Právo vznést námitku proti přímému marketingu – pokud jsou osobní údaje zpracovávány pro účely přímého marketingu, má subjekt údajů právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, pro účely tohoto marketingu, včetně profilování, pokud zpracování souvisí s tímto přímým marketingem.
6.6.             Za účelem uplatnění práv uvedených v této části zásad ochrany osobních údajů lze správce kontaktovat zasláním příslušné zprávy písemně nebo e-mailem na adresu správce uvedenou v úvodu zásad ochrany osobních údajů nebo prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na webových stránkách internetového obchodu.

7.  SOUBORY COOKIE, ÚDAJE O POUŽÍVÁNÍ A ANALYTICKÉ ÚDAJE V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

7.1.              Cookies jsou malé informace ve formě textových souborů, které jsou odesílány serverem a ukládány na webové stránky internetového obchodu (např. na pevný disk počítače, notebooku nebo paměťovou kartu chytrého telefonu – v závislosti na zařízení, které návštěvník našeho internetového obchodu používá). Podrobné informace o souborech cookie, jakož i o historii jejich vytváření naleznete mj. na adrese [zde]
7.2.             Správce může zpracovávat údaje obsažené v souborech cookie, když návštěvníci používají webové stránky internetového obchodu, pro následující účely:

  • Identifikovat zákazníky jako přihlášené do internetového obchodu a zobrazit, že jsou přihlášeni;
  • zapamatování si produktů přidaných do nákupního košíku za účelem podání objednávky;
  • ukládání údajů z vyplněných objednávkových formulářů, průzkumů nebo přihlašovacích údajů do internetového obchodu;
  • přizpůsobit obsah stránek internetového obchodu individuálním preferencím zákazníka (např. pokud jde o barvy, velikost písma, rozvržení stránek) a optimalizovat používání stránek internetového obchodu;
  • vést anonymní statistiky o tom, jak jsou webové stránky internetového obchodu využívány;
  • remarketing, tj. studium charakteristik chování návštěvníků internetového obchodu prostřednictvím anonymní analýzy jejich činností (např. opakované návštěvy určitých stránek, klíčová slova atd.) s cílem vytvořit jejich profil a poskytovat jim reklamu přizpůsobenou jejich předpokládaným zájmům, a to i při návštěvě jiných webových stránek v reklamní síti společností Google Ireland Ltd. a Facebook Ireland Ltd;

7.3.             Většina webových prohlížečů na trhu ve výchozím nastavení ukládání souborů cookie povoluje. Podmínky používání souborů cookie můžete určit v nastavení svého prohlížeče. To znamená, že můžete například částečně omezit (např. dočasně) nebo zcela zakázat možnost ukládání souborů cookie – v druhém případě to však může mít vliv na některé funkce internetového obchodu (například nemusí být možné sledovat cestu objednávky přes objednávkový formulář z důvodu nezapamatování si produktů v nákupním košíku během postupných kroků zadávání objednávky).
7.4.             Nastavení vašeho prohlížeče týkající se souborů cookie je důležité pro váš souhlas s používáním souborů cookie naším internetovým obchodem – v souladu s předpisy lze tento souhlas vyjádřit také prostřednictvím nastavení prohlížeče. Pokud takový souhlas není vyjádřen, je třeba nastavení souborů cookie ve vašem internetovém prohlížeči odpovídajícím způsobem změnit.
7.5.             Podrobné informace o tom, jak změnit nastavení souborů cookie a jak je sami odstranit v nejoblíbenějších webových prohlížečích, najdete v nápovědě svého prohlížeče a na následujících stránkách (stačí kliknout na příslušný odkaz):
v prohlížeči Chrome
v prohlížeči Firefox
v prohlížeči Internet Explorer
v prohlížeči Opera
v prohlížeči Safari
v prohlížeči Microsoft Edge
7.6.             Správce může v Internetovém obchodě používat službu Google Analytics, Universal Analytics poskytovanou společností Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko) a službu Facebook Pixel poskytovanou společností Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irsko). Tyto služby pomáhají správci analyzovat návštěvnost internetového obchodu. Shromážděné údaje jsou v rámci výše uvedených služeb zpracovávány anonymizovaným způsobem (jedná se o tzv. údaje o využívání, které zabraňují identifikaci osoby) za účelem vytváření statistik, které pomáhají spravovat Internetový obchod. Tyto údaje jsou agregované a anonymní, tj. neobsahují identifikační znaky (osobní údaje) osob navštěvujících webové stránky Internetového obchodu. Při využívání výše uvedených služeb v Internetovém obchodě Správce shromažďuje takové údaje, jako je zdroj a médium získání návštěvníků Internetového obchodu a způsob jejich chování na stránkách Internetového obchodu, informace o zařízeních a prohlížečích, ze kterých stránky navštěvují, IP a doména, geografické údaje a demografické údaje (věk, pohlaví) a zájmy.
7.7.              Osoba může snadno zablokovat sdílení informací o své aktivitě na webových stránkách internetového obchodu službou Google Analytics – za tímto účelem si můžete nainstalovat doplněk prohlížeče poskytovaný společností Google Ireland Ltd., který je k dispozici zde: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
7.8.              Správce může v Internetovém obchodě používat službu Facebook Pixel poskytovanou společností Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irsko). Tato služba pomáhá Správci měřit účinnost reklam a zjišťovat, jaké akce návštěvníci Internetového obchodu provádějí, a zobrazovat těmto návštěvníkům reklamy na míru. Podrobné informace o fungování služby Facebook Pixel naleznete na následující webové adrese: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.
7.9.              Fungování Facebook Pixelu můžete spravovat prostřednictvím nastavení reklamy ve svém účtu na Facebook.com: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.

8.  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1.             Internetový obchod může obsahovat odkazy na jiné webové stránky. Správce doporučuje, abyste se po návštěvě jiných webových stránek seznámili s pravidly ochrany osobních údajů, která jsou na nich stanovena. Tyto zásady ochrany osobních údajů se vztahují pouze na internetový obchod Správce.