Reklamace výrobku

Reklamace výrobku

Vážený zákazníku,
záleží nám na Vašich právech, včetně práva podat stížnost. Níže naleznete podrobné informace týkající se naší odpovědnosti za vadu námi prodaného výrobku a Vašeho práva na reklamaci v rámci zákonné záruky.

Důležité! Vezměte prosím na vědomí, že pokud se na výrobek vztahuje také záruka, to také podat stížnost – v tomto případě však bude adresátem ručitel uvedený v záruce. V záruce je rovněž uveden rozsah vašich práv v jednotlivých případech. Upozorňujeme, že uplatnění práv ze záruky nemá vliv na naši odpovědnost ze záruky a že záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje vaše práva ze záruky za vady prodaného zboží.

Základ a rozsah naší odpovědnosti za vady výrobku v rámci záruky se řídí obecně platnými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku.

Jsme povinni dodat bezvadný výrobek. Ze záruky odpovídáme, pokud se fyzická vada výrobku objeví před uplynutím dvou let od data dodání kupujícímu. Důležité! Ze záruky odpovídáme za fyzické vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí na kupujícího nebo které vznikly z příčiny vlastní prodávané věci v téže době.

Můžete například podat stížnost:
• písemně na tuto adresu: REXO RADOSŁAW GAŁUSZKA, ul. Grażyńskiego 40, 43-300 Bielsko-Biała;
• elektronicky e-mailem na adresu: kontakt@nabytkovesny.cz

V popisu stížnosti uveďte: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu stížnosti, zejména povahu a datum závady; (2) žádost o uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; a (3) vaše kontaktní údaje – to usnadní a urychlí vyřízení vaší stížnosti. Upozorňujeme, že požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.


Základní práva kupujícího v souvislosti s reklamací výrobku

V tomto případě jsou nároky v zásadě rovnocenné, což znamená, že máte možnost využívat současně první i druhou skupinu nároků:

 

  1. Skupina: snížení ceny / vrácení peněz

Pokud má prodaný produkt vadu, můžete podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud vadný produkt neprodleně a bez nadměrných nepříjemností pro vás nevyměníme za bezvadný produkt nebo vadu neodstraníme.

Důležité! Toto omezení se neuplatní, pokud byl produkt námi již jednou vyměněn nebo opraven, nebo pokud jsme nesplnili povinnost vyměnit produkt za bezvadný nebo odstranit vadu.

  • Pokud je zákazník spotřebitelem, může místo námi navrhovaného odstranění vady podle výše uvedených ustanovení požadovat výměnu produktu za bezvadný nebo místo výměny produktu požadovat odstranění vady, pokud uvedení produktu do souladu s kupní smlouvou způsobem, který si vybral, není nemožné nebo by nepředstavovalo nepřiměřené náklady ve srovnání s námi navrhovaným způsobem.

Důležité! Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada nevýznamná.

 

 

  1. Skupina: oprava / výměna

Pokud má prodaný produkt vadu, můžete požadovat výměnu produktu za bezvadný nebo odstranění vady. Můžeme však odmítnout vyhovět vašemu požadavku, pokud uvedení vadného produktu do souladu se smlouvou způsobem, který jste zvolili, není možné, nebo by ve srovnání s jiným možným způsobem uvedení do souladu se smlouvou vyžadovalo nepřiměřené náklady.

 


Pamatujte, že zákazník, který uplatňuje práva z odpovědnosti za vady (reklamace), je povinen na naše náklady doručit vadný produkt na adresu: ul. Grażyńskiego 40, 43-300 Bielsko-Biała. Pokud by však vzhledem k povaze produktu nebo způsobu jeho instalace bylo doručení nadměrně obtížné, je zákazník povinen nám produkt zpřístupnit na místě, kde se produkt nachází.

K vaší reklamaci se vyjádříme bezodkladně, nejpozději do 14 kalendářních dnů od jejího podání. Důležité! Pokud se ve stanovené lhůtě nevyjádříme, znamená to, že jsme reklamaci uznali za oprávněnou.

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudní způsoby řešení sporů.

Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR představuje interaktivní a vícejazyčný webový portál, který slouží jako komplexní místo pro spotřebitele a podnikatele, kteří se snaží o mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z internetové kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

Ostatní reklamace

Stejným způsobem jako výše můžete podávat také stížnosti týkající se poskytování elektronických služeb (např. účtu nebo objednávkového formuláře) prostřednictvím našeho internetového obchodu a další stížnosti související s provozem našeho internetového obchodu.

V popisu reklamace uveďte (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu nesrovnalosti; (2) váš požadavek; a (3) kontaktní údaje – to usnadní a urychlí vyřízení reklamace. Mějte na paměti, že požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze doporučující charakter a neovlivňují platnost reklamací podaných bez doporučeného popisu reklamace.