Reklamace výrobku
Vážený zákazníku,
záleží nám na Vašich právech, včetně práva podat stížnost. Níže naleznete podrobné informace týkající se naší odpovědnosti za vadu námi prodaného výrobku a Vašeho práva na reklamaci v rámci zákonné záruky.
Důležité! Vezměte prosím na vědomí, že pokud se na výrobek vztahuje také záruka, to také podat stížnost – v tomto případě však bude adresátem ručitel uvedený v záruce. V záruce je rovněž uveden rozsah vašich práv v jednotlivých případech. Upozorňujeme, že uplatnění práv ze záruky nemá vliv na naši odpovědnost ze záruky a že záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje vaše práva ze záruky za vady prodaného zboží.
Základ a rozsah naší odpovědnosti za vady výrobku v rámci záruky se řídí obecně platnými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku.
Jsme povinni dodat bezvadný výrobek. Ze záruky odpovídáme, pokud se fyzická vada výrobku objeví před uplynutím dvou let od data dodání kupujícímu. Důležité! Ze záruky odpovídáme za fyzické vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí na kupujícího nebo které vznikly z příčiny vlastní prodávané věci v téže době.
Můžete například podat stížnost:
• písemně na tuto adresu: REXO RADOSŁAW GAŁUSZKA, ul. Grażyńskiego 40, 43-300 Bielsko-Biała;
• elektronicky e-mailem na adresu: kontakt@nabytkovesny.cz
V popisu stížnosti uveďte: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu stížnosti, zejména povahu a datum závady; (2) žádost o uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; a (3) vaše kontaktní údaje – to usnadní a urychlí vyřízení vaší stížnosti. Upozorňujeme, že požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.
Základní práva kupujícího v souvislosti s reklamací výrobku
V tomto případě jsou nároky v zásadě rovnocenné, což znamená, že máte možnost využívat současně první i druhou skupinu nároků:
- Skupina: oprava / výměna
Pokud má prodaný produkt vadu, můžete požadovat výměnu produktu za bezvadný nebo odstranění vady. Můžeme však odmítnout vyhovět vašemu požadavku, pokud uvedení vadného produktu do souladu se smlouvou způsobem, který jste zvolili, není možné, nebo by ve srovnání s jiným možným způsobem uvedení do souladu se smlouvou vyžadovalo nepřiměřené náklady.
Ostatní reklamace
Stejným způsobem jako výše můžete podávat také stížnosti týkající se poskytování elektronických služeb (např. účtu nebo objednávkového formuláře) prostřednictvím našeho internetového obchodu a další stížnosti související s provozem našeho internetového obchodu.
V popisu reklamace uveďte (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu nesrovnalosti; (2) váš požadavek; a (3) kontaktní údaje – to usnadní a urychlí vyřízení reklamace. Mějte na paměti, že požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze doporučující charakter a neovlivňují platnost reklamací podaných bez doporučeného popisu reklamace.